Jesse's '64
Moderators: Jesse/DVK, Martijn/DVK, Jordy/DVK, Dirk, 67-indeed/DVK, Scarface/DVK, Sander/DVK
- Sander/DVK
- DVK / Moderator
- Sander/DVK
- DVK / Moderator
Ik had het al gezegd, maar het ziet er erg goed uit hoor.
Nou de achterbumper nog vervangen voor een euro bumper..?
Deze gozer zoekt ze nog
Nou de achterbumper nog vervangen voor een euro bumper..?
Deze gozer zoekt ze nog

Nou zo mooi zoals die eruit zag was maar van korte duur, vanmiddag ging ik ff een rondje rijden en bij de lokale parkeerplaats moest een mevrouw zonodig achteruit tegen me kever aanrijden. Linkerspatbord achter zit een flinke deuk in en het zijpaneel is ook ontwricht
. Gelukkig niet mijn schuld maar het is toch zonde. Hopen dat ie voor DDD klaar is.

- Sander/DVK
- DVK / Moderator
- Martijn/DVK
- DVK / Moderator
Thanks voor de reacties, deurpanelen zitten er nu in, oude bekleding is van de stoelen en achterbank af, ben nu aan het schoonmaken en schuren etc. Dus misschien dat er op de DVK meeting wel een interieur inzit
.
@ Martijn, bij de nieuwe bekleding zit geen staaldraad meer maar gewoon een touwtje. Alle oude bekleding heb ik al weggegooid.

@ Martijn, bij de nieuwe bekleding zit geen staaldraad meer maar gewoon een touwtje. Alle oude bekleding heb ik al weggegooid.
- Martijn/DVK
- DVK / Moderator
Jesse wrote:Thanks voor de reacties, deurpanelen zitten er nu in, oude bekleding is van de stoelen en achterbank af, ben nu aan het schoonmaken en schuren etc. Dus misschien dat er op de DVK meeting wel een interieur inzit.
Uh? dat touwtje was denk ik om het staaldraad mee door te geleiden, dacht ik.. (dat touwtje zit er bij mij ook nog in gelukkig dan..)
Maar zit het nu goed strak gespannen dan?
1776cc - Happiness is a hot VW!
- 67-indeed/DVK
- DVK / Moderator
- Martijn/DVK
- DVK / Moderator
- Martijn/DVK
- DVK / Moderator
Jesse, die stalen pin in de rugleuning, die moet door het achterframe heen (door die gaatjes) toch? hij duwt het karton wat boller toch? 'k weet niet precies hoe dat moet zitten..
Met de touwtjes gaat goed, 'k heb al 1 zitting netjes strak. Probleem met de rugleuning is dat alles opstroopt, maar dat komt wel goed.
Laat je wat foto's zien tzt Jesse?
Met de touwtjes gaat goed, 'k heb al 1 zitting netjes strak. Probleem met de rugleuning is dat alles opstroopt, maar dat komt wel goed.
Laat je wat foto's zien tzt Jesse?
1776cc - Happiness is a hot VW!
- 67-indeed/DVK
- DVK / Moderator