Jesse's '64

For all Member Rides showoff..

Moderators: Jesse/DVK, Martijn/DVK, Jordy/DVK, Dirk, 67-indeed/DVK, Scarface/DVK, Sander/DVK

User avatar
67-indeed/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2277
Joined: 25 Mar 2007, 21:46
Location: Breda
Contact:

Postby 67-indeed/DVK » 17 Nov 2007, 18:07

Jeepee/DVK wrote:Origineel hoor,die licentsplateholder.
Image
Naaper. :wink:


haha, om goede smaak valt niet te twisten :wink:

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 23 Nov 2007, 17:15

Ze zijn repro, maar ze waren niet voor mij maar voor Diederik, ik had ze alleen gelijk meebesteld bij Newburry vandaan. Ze zagen er goed uit iig.

User avatar
67-indeed/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2277
Joined: 25 Mar 2007, 21:46
Location: Breda
Contact:

Postby 67-indeed/DVK » 28 Nov 2007, 04:12

jesse, het klinkt alsof die 1679cc er gaat komen.
sounds good!

ik hoop dat je lekker kunt scheuren op DDD #6. ik ben er in ieder geval ook bij denk ik, op de strip bedoel ik uiteraard :twisted:

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 28 Nov 2007, 10:13

Haha, jij leest ook alles :lol:

Ik heb inderdaad plannen om een 1679cc te bouwen, lekker old-school. Wanneer ik eraan begin en wanneer die af is weet ik nog niet, maar DDD6 is een mooi streven lijkt me.

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 20 Feb 2008, 17:14

Zo eindelijk, 205/70 op de achteras :)

Image

Image

User avatar
Martijn/DVK
DVK / Moderator
Posts: 3106
Joined: 29 Mar 2007, 12:14

Postby Martijn/DVK » 20 Feb 2008, 17:46

Toppie! nu nog dat storende plaatje achter er af.. :) 'k heb nog wel een niet gedeukte treeplankstrip liggen.

Ray/FDK
Posts: 65
Joined: 11 Dec 2007, 14:09

Postby Ray/FDK » 20 Feb 2008, 17:46

Cool Jesse.. heb mijn setje ook al klaar liggen voor montage, wat heb je voorop liggen? heb je een verstelbare vooras?

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 20 Feb 2008, 18:06

Thanks guys, ik ga nog voor een eu bumper achter, en de treeplanken zijn aan beide kanten gedeukt. De vorige eigenaar was wat minder serieus bezig denk ik.

Voor heb ik 155/80 banden, en een verstelbare as van CB.

Ray/FDK
Posts: 65
Joined: 11 Dec 2007, 14:09

Postby Ray/FDK » 20 Feb 2008, 19:42

NL plaatje weg, eu bumper achter of us bumper voor, treeplanklijsten eraf en treeplankrubbers nieuw en omklappen en voor minder hoge banden (145/65/15 bijvoorbeeld) beetje verlagen voor de perfecte stance en klaar.... :lol: 8) :twisted:

Ray/FDK
Posts: 65
Joined: 11 Dec 2007, 14:09

Postby Ray/FDK » 20 Feb 2008, 19:43

o ja.. en us platen... en glaspack...klaar :afro:

User avatar
Martijn/DVK
DVK / Moderator
Posts: 3106
Joined: 29 Mar 2007, 12:14

Postby Martijn/DVK » 20 Feb 2008, 21:14

oh and bob's your uncle :hiding:

User avatar
Sander/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2367
Joined: 25 Mar 2007, 20:15
Location: Veenendaal

Postby Sander/DVK » 20 Feb 2008, 23:53

Ziet er super uit Jesse. Wat voor merk en type band heb jij gekozen?
Vind dit wel een hele mooie band.

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 20 Feb 2008, 23:55

@ Ray, haha mooie plannen ja :).

@ Sander, dit zijn Bridgestone Dueler 684. Zelfde als Martijn heeft geloof ik.

User avatar
Martijn/DVK
DVK / Moderator
Posts: 3106
Joined: 29 Mar 2007, 12:14

Postby Martijn/DVK » 21 Feb 2008, 00:02

Jep! brushteeth

User avatar
67-indeed/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2277
Joined: 25 Mar 2007, 21:46
Location: Breda
Contact:

Postby 67-indeed/DVK » 21 Feb 2008, 01:20

ziet er top uit jesse!
ik zou alleen niet voor smart bandjes gaan, 155ers staan best gaaf!

alleen zou ik achter een spacer tussen velg en trommel plaatsen. zoals het er op de foto uitziet heb je dan een iets betere balans tussen de voor en achter velgen. achter is nu een beetje tucked in.

User avatar
Martijn/DVK
DVK / Moderator
Posts: 3106
Joined: 29 Mar 2007, 12:14

Postby Martijn/DVK » 21 Feb 2008, 09:41

67-indeed/DVK wrote:ziet er top uit jesse!
ik zou alleen niet voor smart bandjes gaan, 155ers staan best gaaf!

alleen zou ik achter een spacer tussen velg en trommel plaatsen. zoals het er op de foto uitziet heb je dan een iets betere balans tussen de voor en achter velgen. achter is nu een beetje tucked in.


Waarom?? dit zijn nu juist korte assen :) ziet er voor jou misschien raar uit omdat je lange assen hebt maybe?

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 21 Feb 2008, 10:08

Spacers doe ik niet aan, misschien nog keer type 3 remmen achter die zijn wat breder, 5mm.

Aan de buitenkant heb ik op een andere bumper, spatbord rechtsvoor spuiten, en treeplankenstrip niet echt plannen. Het is goed zo. Er zijn nog genoeg andere dingen die geld nodig hebben :P.

User avatar
Martijn/DVK
DVK / Moderator
Posts: 3106
Joined: 29 Mar 2007, 12:14

Postby Martijn/DVK » 21 Feb 2008, 11:09

Aan de buitenkant heb ik op een andere bumper, spatbord rechtsvoor spuiten, en treeplankenstrip niet echt plannen. Het is goed zo. Er zijn nog genoeg andere dingen die geld nodig hebben


Daarna is ie ook af :) :smurf:

User avatar
67-indeed/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2277
Joined: 25 Mar 2007, 21:46
Location: Breda
Contact:

Postby 67-indeed/DVK » 21 Feb 2008, 17:31

Das waar Jesse, type 3 remmen werken ook. Maar dan moeten ze wel nut hebben :P

En geen zorgen ik ken het verschil :wink:

Ray/FDK
Posts: 65
Joined: 11 Dec 2007, 14:09

Postby Ray/FDK » 21 Feb 2008, 17:46

je moet uiteraard doen hoe en wat jij wil.... en prioriteiten stellen.....

User avatar
JeePee
Posts: 1715
Joined: 30 Mar 2007, 23:04

Postby JeePee » 22 Feb 2008, 20:31

Laat hem maar zeuren hoor Jesse.
Het is bij hem nooit goed.

Oja ik vindt het super staan,kom volgende week natuurlijk FF kijken.

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 16 Mar 2008, 16:40

Vandaag het draaiend gedeelte van een 1300AR opgehaald. AS21 carter, we gaan het eerst maar eens goed schoonmaken. En een paar boeken en een overall bestellen :D

Image

Image

User avatar
67-indeed/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2277
Joined: 25 Mar 2007, 21:46
Location: Breda
Contact:

Postby 67-indeed/DVK » 16 Mar 2008, 16:45

top! die koppen hebben die 35x32 kleppen? of kleiner?

qua boeken is er maar 1 die je nodig hebt!

bol.com

daar leer je zoveel van!!
niet normaal!

User avatar
Jesse/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2176
Joined: 31 Mar 2007, 21:52
Location: Middelharnis
Contact:

Postby Jesse/DVK » 16 Mar 2008, 16:56

67-indeed/DVK wrote:top! die koppen hebben die 35x32 kleppen? of kleiner?

qua boeken is er maar 1 die je nodig hebt!

bol.com

daar leer je zoveel van!!
niet normaal!


Hebben idd 35x32, helaas zit er bij 1 cilinder een scheurtje in de kop bij de bougie. Maarja er is geen speling op de krukas, behalve axiaal en dat hoort. Verder gewoon lekker uit elkaar halen en dan een plan maken wat het moet worden. 1679, 1776, 1799, 1835, 1915??

User avatar
67-indeed/DVK
DVK / Moderator
Posts: 2277
Joined: 25 Mar 2007, 21:46
Location: Breda
Contact:

Postby 67-indeed/DVK » 16 Mar 2008, 17:12

Ik zou zeggen:

SODA's pump gas, stock-valved 1679, 14.70 on radials, full stock weight car, stock gears raised some eyebrows. Motor ran 40IDFs with 32mm vents. Roger's guys @ Heads Up did the stock valve heads, very conservative porting, SS valves, Bryan ran tall CB manifolds. Cam was like Engle 120 with 1.25's.


De nokkenas was een Web 110. Die kerel is een vriend van Jim Ratto, dit had ie een tijd geleden op de lounge gepost.

Jammer van het scheurtje, maar misschien valt het te lassen.
Als ik jou was zou ik gewoon 35x32 kleppen houden!! :wink:


Return to “Member Rides”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests