dit weekend heb ik weer tijd gemaakt om aan mn kever te werken.
de status was dat de bak er helemaal in zat, het lekken uit de uiteinden van de assen verholpen door de keringen goed te monteren, de motor er weer in gehangen, en die startte niet.. kwam geen brandstof in de carburateur.
dus dit weekend een facet elektrische brandstofpomp geinstalleerd, werkt allemaal goed, drukregelaar ertussen, toen kregen de kadrons weer geen brandstof.
de kadron maar wat uit elkaar gehaald en naar de inlaat naar de vlotterkamers gecontroleerd, na wat klooien kwam er brandstof door de systemen van beide heen, en dus was dat opgelost. en ja hoor, hij vlamde in ene an!
helaas had ik toen niet veel tijd meer om nog het gasstangstelsel aan te sluiten en te rijden. heb wel even met stationaire motor de auto 2 meter achteruit en vooruit gereden, dus dat is een eerste hint dat de bak goed is (en ik de assen goed heb verwisseld).
als dat dus allemaal goed zit mag mn kever weer voor apk (is verlopen, vergeten

daarnaast ben ik ook mijn interieur aan het vernieuwen, heb zwarte porsche 914 stoelen van died overgenomen, heb al een bijpassende achterbank en deurpanelen, dus alleen nog de stoelen op frames passend maken, maar ik heb dit weekend gezien dat addie daar talent voor heeft!
helaas geen foto's, zodra hij de garage uit is zet ik m op de gevoelige plaat!